15. januar 2006

Årstidsforvirring


Kong Vinter er visst litt sliten i år. Han har produsert dårlig med kulde og snø - og jeg må innrømme at jeg savner det. Som bildet fra en liten tur ut idag viser, er det bare grått, og akkurat litt for varmt til at det blir noe orden på det hele.

Det ble et bilde uten noenting på en måte, men samtidig viser det vel stemningen ute nå.

Egentlig skriver jeg dette innlegget fordi mammaen min blir så glad når jeg har fått gått meg en tur, så jeg ville vise det til henne. Jeg syns det var godt å komme ut selv også. Deilig å kjenne at kroppen nå for tiden har bestemt seg for å produsere nok energi til denslags sysler. Også er det så deilig at en slik tur kvalifiserer til en stor kopp med varm kakao etterpå......

-Pilt

1 kommentar:

Anonym sa...

Deilig, velfortjent med stor kopp kakao i dag!
Ellers så må jo jeg innrømme at jeg syns det er helt ok med mild vinter, det gir liksom litt smak av vår det :-)