29. januar 2006

Alltid beredt??

Det er ikke alt jeg har tilstrekkelig kunnskap om - og da er det fint å ha et informativt internett som kan hjelpe til for å unngå trøbbel. Det er opptil flere uromomenter jeg hittil ikke har ofret en tanke, f.eks så jeg dagens test med bl.a spørsmålet "ER DU KLAR? Hva hadde skjedd med deg i møte med et nebbdyr??"

Nei si det........

Moralen må være at ved evt. fare for å befinne seg på feil sted til feil tid, kan det lønne seg å ha surfet på nettet i forkant..




-Pompel

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nebbdyr !!!???? Hvem i alle dager kan ønske å forberede seg på det ? Men jeg ser av bildet at Ernst antagelig er i ferd med å utvikle seg til rådgiver for fotball landslaget. De trenger jo nye teknikker og dette ser lovende ut.

Anonym sa...

Det gis også forslag i tilfelle et uventet møte med en spyttekobra
- for min del holder jeg fast på råtipset "Løp for livet"...

Bildet er nok ikke av Ernst, nei (da ville det i tilfelle vært en utydelig svart skygge i vill flukt ut av bildet) - den nærmeste til å havne i en sånn situasjon er nok minstemann, han er ikke ferdig med boka "Hvordan beholde alle ni liv" enda....