19. januar 2006

Opplysningstiden

Dagen begynte med at et av ME-diskusjonsforaene opplyste at det var et radiopraogram om kronisk utmattelsessyndrom på P2 idag. Nå begynner det virkelig å skje ting her på opplysningsfronten! Kanskje jeg kan begynne å håpe på en dag da folk svarer: "Å ja, det har jeg hørt om" - når jeg forteller dem hva jeg sliter med. Det hadde vært deilig det! Det hadde vært som julaften, jordbær og champagne, og kanskje litt sjokolade på en gang det!

Her er linken til programmet "Sånn er livet" på P2 den 19.01.06. Reportasjon er helt i begynnelsen av programmet:

http://www.nrk.no/programmer/sider/saann_er_livet/

-Pilt

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tror det er noe på gang, ja.
Hørt flere som tilfeldigvis fikk med seg innslaget på Puls og det var et av diskusjonstemaene hos oss i lunsjen dagen etter...

Anonym sa...

Jøss, så flott da! Og så satt du der med full "inside knowledge", etter at du har måttet følge dette her ringside i 4,5 år nå. Jeg utroper deg herved til ambassadør for kronisk utmattede :-) Som den alltid gode støttespilleren og omsorgspersonen du er, vil jeg si: Tusen takk for at jeg har deg :-)