14. desember 2005

Ticket to heaven

Jeg har gått glipp av enda en konsert,
denne gangen er det Rolling Stones som må gjennomføre show uten en diggende Pompel på første rad.
Om jeg har noe forhold til musikken?
Neida! Overhodet ikke, men man vil vel ikke gå glipp av noe, vil man vel??

Gamle og grå er de blitt alle sammen, likevel har de draget på tusenvis av ivrige sjeler! ..... noe å tenke på der...

Men når Pink Floyd skal ha sin gjenforeningskonsert (som bare MÅ komme en gang!)
- DA!!
Uansett hvor i verden det blir skal jeg grine meg til billett, trosse heftig flyskrekk og kø-aversjon, henge over scenekanten og se henført på gamle gubber!
Wish you were here...


-Pompel

3 kommentarer:

Anonym sa...

Visste ikke at du var så betatt av herrer som straks er klare for å inngå i rulatorligaen !

Anonym sa...

Gjelder ikke alle, da.

De er få men utvalgte!

Og det der må da være en konsert som passer en ex vaktmester også?

Anonym sa...

Tror ikke xvaktmesteren ville sagt nei til en Pink Floyd konsert.
Jeg visste at du likte Pink Floyd, men at du var såpass fan det visste jeg ikke. Jeg krysser fingrene for dere :-)