12. desember 2005

Fødselsdagsrotihop

Er vi blitt lurt av opphavet? Ble vi egentlig levert på en trapp, og bare gitt en tilfeldig fødselsdag? Når jeg leser noe av ditt horoskop for denne uken Pompel, lyder det slik:
”Med harmoniplaneten Venus i ditt eget tegn…”
Sett i sammenheng med ditt siste julestressinnlegg aner jeg ugler (nisser?) i mosen.

Jeg finner enda flere ugler i mosen når jeg leser begynnelsen på mitt eget horoskop:
”Du har nå mye av både energi og entusiasme. Med energi- og temperamentplaneten i ditt eget tegn har du en framdrift som får andre til å skygge banen.”
Ja skygg banen. En totalutmattet er på vei til å stupe ned i sofaen.

Godt gjort det der å tjene penger på så mye vissvass.

-Pilt

1 kommentar:

Anonym sa...

Virker som en universell ommøblering har funnet sted ja...

Sikker på at det ikke sto "Med krigsplaneten Mars i ditt tegn...."??

Og så må det da være godt å vite at du har masse energi langt inni trøttheten.

Verste er at de slipper unna med sånt vrøvl hver uke.