7. desember 2005

Snart VÅR!

Har vårstemning!
Hatt det i flere dager og det må da bety noe??

Onde (og depressive ) tunger kan muligens finne en sammenheng med min stigende feber og forkjølelse som anfører til en viss temperaturforvirring, men hør:

I dag er det
* to uker til solsnu
* under en måned til et nytt år (og vår!)
* snart lyse morgener
* snart tid for snøen til å bli enda mer usikker ("Should I stay or should I go")
* fuglesang
.........
* 2 min til ny febernedsettende ibux..


-Pompel

3 kommentarer:

Anonym sa...

Stakkars vennen min, håper forkjølelsen gir seg snart.
Jeg er akkurat kommet inn etter en rundtur i hagen. Konklusjonen min er at det nå er på tide å avlyse vinteren og la våren komme. Det høres ut som vi er skjønt enige om det Pompel. Har dessverre glemt hvor søknad om avlysning av vinteren kan sendes, men jeg skal lete videre. Kan ikke skjønne annet enn at en slik søknad nå må innvilges?

Anonym sa...

Hei sveis!
Vil bare si tre ting: Takk for sist, gratulerer med blogg, og god bedring!!

Anonym sa...

Min dypeste medfølelse! Men vinterdepresjoner er egentlig skapt for å dyrkes.