10. juni 2009

Generalforsamling

Generalforsamlingen er altså blitt gjenonmført. Punkt 1 på programmet, gjensynsglede, ble behørig gjennomført. Pilt ble i den forbindelse forsøkt bestukket med sjokolade av Muffedillen, noe som virket fullstendig etter sin hensikt. Forsøket var altså alldeles velllykket. Pilt er av den klare oppfating at Muffedillen bør fortsette å bestikke Pilt med sjokolade hver eneste gang vi møtes :-D

Punkt 2 på programmet var navn til Muffedillen. Siden jeg nå kaller Muffedillen for Muffedillen, så betyr det at det ble flertall for at Muffedillen skal kalles for Muffedillen. Muffedillen er også innvilget rettigheter i forhold til posting på bloggen, slik Vaktmesteren også er blitt innvilget tidligere.

Punkt 3 på planen var et regelrett kupp planlagt i aller største hemmelighet av Pompel og Muffedillen, til Pilts og Vaktmesterens store overraskelse. Det bør nok diskuteres om vi kan tillate slike overaskende kupp i fremtiden, eller om kupp bør føres opp på generalforsamlingens plan på forhånd, slik at alle er forberedt på å bli kuppet. Det Pompel og Muffedillen kuppet, var årets Vikingpris. Hvilket i sin tur endte med at Pilt og Vaktmesteren vel egentlig ble sittende igjen med årets Pysepris.

Bildebevis på innsatsen som førte til Vikingprisen:



Muffedillen stuper i det kalde havet den 31. mai:




Pompel stuper i det fremdeles like kalde havet den 31. mai:



Brrrr, sier jeg, og trykker Pyseprisen til brystet mens jeg fyrer opp i peisen. Gratulerer begge to! :-)

-Pilt

4 kommentarer:

Vaktmesteren sa...

Pyseprisen du! Hmmm. Jeg er den eneste du kjenner som klatrer i trær!

pilt sa...

OK, rett skal være rett. Vaktmesteren hang i toppen av et veldig høyt tre på søndag som en annen Nøtteliten, for å sikre at vi fikk TV-signalene tilbake. Vikingprisen deles herved ut til Vaktmesteren også. Jeg på den annen side, sitter fremdeles her med Pyseprisen min :-(

Pompel sa...

Åh, en Vikingpris! Den henger høyt...om enn ikke på trær... ;0)

Syns Pilt og Vaktmesteren fortjener Kosepris, jeg!
Dagen var veldig koselig og gjentas mer enn gjerne :0)

pilt sa...

Åh, Kosepris! Tusen takk :-D