4. mai 2006

Kvinnelige fordeler (eller kall de hva du vil....)

Forrige innlegg ga meg ordentlige flashbacks, Pilt!
Kjente igjen det aller meste (har dog enda tilgode å treffe en leppestift som sitter som sveiset fast!!)

Runden for å prøve å finne bh uten polster og vatt var svært gjenkjennelig, valget står ofte mellom innretninger som løfter bysten opp i hakehøyde og er pansret bedre enn skuddsikre vester (og som nevnt fører til at man ankommer et rom i to omganger...), eller bestemors heldekkende, vann/vindtett og bombesikker.
Det er kun hvis man beveger seg på alle fire langs gulvet man får øye på de man jakter etter - hengende nederst, skjult under alt "stæsjet", som om de skammer seg litt over å kun bestå av ett lag stoff.

Derfor var gleden stor for en stund siden da jeg, etter å ha klaget min nød, fikk melding om at nå var jakten over. Det eksisterte en butikk i nærheten med en HEL VEGG med upolstrede bh`er! Fine, til og med!
Det var også innkjøpt et eksemplar jeg skulle få til vurdering...
Innretningen var slett ikke verst den, frontpartiet hadde nærkontakt med resten av kroppen, riktignok var der et par detaljer jeg ikke helt så poenget med, men pytt!
Og en HEL VEGG???!
Det var da jeg tilfeldigvis hektet meg opp i den ene tidl. så meningsløse detaljen jeg skjønte det var ugler i mosen... Plutselig spratt det - som viste seg å være en hekte - av, og venstre fordel lente seg godt ut som for å si "Dinner is served"!
Det var da jeg forsto.... Ammebh! Sinnrikt innrettet med matluke for søte små!

Jeg tenkte over om trikset også ville fungere for større, spesielt interesserte...
slo det fra meg og innså at jakten langs butikkgulvet var langtfra over!


-Pompel

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahahaha - det skal ikke være enkelt nei :-0

Anonym sa...

Takk for sist, Pompel!
Herlig! Men hvor har de en hel vegg med amme bher? Begynner å lure på om du har forvillet deg inn på baby-shop eller noe i den dur...!?
Ellers er jeg helt enig når det gjelder polstring og foring og vatt og innlegg. Vedlig viktig å ikke fryse på dashbordet!

Anonym sa...

hei kanne, takk for sist ja!
Den hele veggen så jeg aldri selv, men den hørte vel til i en klesbutikk med egen mamma-avdeling, tenker jeg ;0)