2. mars 2009

Middag

Her kommer en alldeles sann historie, rykende fersk fra middagsbordet.
Vaktmesteren tok i dag på seg jobben med å lage middag, og han erklærte at den ville være basert på restene i kjøleskapet. Han holdt så absolutt sitt ord, og under her følger listen over det han blandet sammen i "gryteretten" han serverte:

3 kompler
kålrabistappe
stekt bacon
restene av en gryte med kylling og grønnsaker fra fredag
mais
et laksestykke fra i går
provence krydder
kjøttkraft

Hans egen vurdering er at han burde droppet provence krydderet...
Det hele ble servert sammen med en frisk salat med tacokrydder.
Han er kreativ, det skal han ha. Jeg må faktisk innrømme at jeg har spist en hel porsjon, og jeg er fremdeles i live. OK, jeg føler meg litt rar, men det går.

Vaktmesteren har forøvrig tenkt at han kunne tenke seg å gjesteblogge her på denne bloggen. Han sier han ønsker å dele matoppskrifter...

-Pilt

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha! Dritbra! Han holder ord, det skal han ha!! Kanne

Anonym sa...

*ler*
....eh....sånn til neste gang jeg kommer....kunne det gå an å ha litt...færre rester igjen i kjøleskapet akkurat da? ..sånn i tilfelle han skulle finne på å gjenta det stuntet, for å overbevise, liksom....?
Men gjesteskribent hørtes supert ut :0)

Anonym sa...

*fnis*

...og Pomepl skal nå sporenstreks gå og legge seg....

Anonym sa...

Natta Pompel !