4. september 2006

Syyyyyge :0/


Tradisjonen tro har sesongens første yrkesskade meldt seg; Feber, bomullshode og svi-renne-nese - ren blåkopi av de søte små jeg omgås til daglig.
I enkelte yrker har de ulike typer frynsegoder; Fri tlf, firmabil, hotellweekend`er (såkalte arbeidsseminarer...) o.l
Jeg er ikke så veldig kravstor på det området, men en liten kurv sånn annenhver måned med diverse remedier for guffen forkjølelse hadde vært fint!
Gjerne med små oppmuntrende go`ord på kjøpet - og en blomsterkvast kanskje??
Trenger ikke dufte så veldig, kjenner det ikke likevel...

Skulle vært mann nå, da kunne jeg bare kastet inn håndkle og ligget der som en lett klynkende sekk - helt klar på at det ikke er mulig å ha det verre. En mannlig bekjent beskrev det så treffende:
"De snakker om hvor vondt det er å føde - de skulle bare PRØVD en av mine forkjølelser!"


Så en litt mer mandig Pompel enn ellers syns litt synd på seg selv i dag :0)

3 kommentarer:

Anonym sa...

God bedring klem fra meg!

Anonym sa...

Åååååååh, stakkars lille vennen min :-( Håper det går over fort, god bedring!

Anonym sa...

Tusen takk begge to, føles bedre med en gang :0)