30. august 2006

Bivirkninger


Leste med stor interesse nyheten om at Vinmonopolet nå trekker tilbake flere tusen liter vin etter at de har fått klager fra kunder om bivirkninger som f.eks oppkast etter å ha drukket svineriet. En kvinnelig kunde kunne til og med opplyse om å ha blitt tung i hodet etter noen glass...
Vet du, det der har jeg opplevd også!

Det har gjennom årene hendt at livskvaliteten har blitt ørlite forringet etter inntak av vin....whisky.....gin.
Reiler burde vært inndratt for lenge siden, får frysninger enda bare ved å høre navnet etter å ha tatt vinkorken i -89 (med følger...).
Og de der Datavorspielene våre Pilt, der har vi forklaringen på hvorfor vi (ehem....jeg....) snurret rundt i uniform langt utpå natta...
Og Whisky`n kan jo være direkte mannevond - 20 år etter nyttårsfestligheter med Johnny Walker blir jeg uvel bare med tanken....
Gin....husker jeg ikke så mye av - og akutt hukommelsestap må da være bivirkning nok til å inndra skvipet?!
Appfelkorn..........Tequila.........Sier ikke mer.......

Jeg har nok ikke beklaget meg til rette instansen, det skjønner jeg nå.
Tenker at Vinmonopolet bør ha en kraftig opprensking i hyllene fremover sånn at morgener med hengehue og plysj på tenna blir historie!



-Pompel

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahahahaha! På den annen side aner jeg ikke hva det er du skriver om her, dette kan jeg da virkelig ikke huske ;-)

Anonym sa...

Hihi, det var vel en av de bivirkningene jeg snakka om det, vennen min.....