16. februar 2009

POmpeL - Poooompel - PomMPel

Hvor er du? Denna bloggen er litt dau gitt. Jeg tror vi har mistet de tre leserne vi hadde. Det er kanskje ikke så rart i grunn... Du ble opptatt med din hemmelige-på-siden-blogg som ble din hemmelige hovedblogg. Jeg har vært opptatt av min nerde-nisje-kose-solskinns-blogg. Det kan bli for mye solskinnsblogging også. Jeg sitter og lurer på om ikke jeg føler for litt gruffeblogging igjen. Da jeg logget meg på bloggen her nå, så fant jeg forresten ut at vi har skrevet 207 innlegg! Jeg trodde det var noen og tjue jeg. Iallefall, jeg syns at enten tar vi livet av denne bloggen en gang for alle, eller så puster vi liv i den igjen. Den kan ikke bare ligge her og sove og være ingenting. Vi kan jo ha en prøveperiode til påske for eksempel? Se om det funker, eller gi den det endelige nådestøtet?
Dessuten Pompel, nå som du har lagt ned den hemmelige bloggen din, så savner jeg stemmen din på nett. Du er alt for flink med ord til å la være å blogge. Dessuten så kan ikke en Pilt være uten en Pompel.
Husker du da vi startet denne bloggen? Da var vi fullstendige bloggnoviser. Nå har du høstet stormende jubel på den hemmelige bloggen din, og jeg får mer enn nok oppmerksomhet på mitt blogge-solskinnsprosjekt. Jeg lurer seriøst på hvordan det vil være å drive dette landets aller minst leste blogg igjen? Jeg tror faktisk det kan bli litt deilig jeg :-)

So my dear - what say you?

-Pilt

5 kommentarer:

Anonym sa...

I'm in, babe :0)
Det er på tide å komme hjem igjen etter en ferd ute i bloggland, også så fint du hadde gjort det her, da!
....menneh......to stykker MIDT I LIVET??? *stønn* det var....heftig lesning du....

Anonym sa...

*ler* Se der ja....det ble noe annet!

Anonym sa...

You wish is my command baby :-)

Anonym sa...

Imageforandringen er fullført :-)

Anonym sa...

Jeg er ivrig leser igjen! Kanne