17. november 2006

Denne er bare herlig!

Denne er bare herlig! God helg :-)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Den er herlig - og med det samme vi er inne på det:
Kjære julenissen, jeg ønsker meg denne til jul:
http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/11/16/483127.html

Anonym sa...

Gorgon håper at du ikke får en sånn til jul, men han kan få argumentere selv. Ganske godt lagd den der tekniske duppedingsen :-)

Anonym sa...

Nå er jeg spent, Gorgon??! ;)
Syns den var så fiiin...?

Anonym sa...

Tenker nok at den derre greia du fant på dagbladet kan ha en del uheldige bivirkninger hvis den faller i de gale hender - f.eks. Pompel sine. Og at disse uheldige virkningene, ikke først og fremst går utover Pompel, men andre i omgivelsene. F.eks. Pilt og Gorgon. Bare vi f.eks. bare gjør en liten feil, eller noe som Pompel synes er en liten feil, så kommer denne tingen. Jeg tror Pompel kan komme til å bruke den litt for ofte jeg. Da akn det hende den blir veldig reparert.

Anonym sa...

Ler og ler :D
Men...hvis jeg looover å bare bruke den i enerom?? værsåsnill??

Anonym sa...

Hva du foretar deg i enerom, kan selvfølgelig ikke jeg legge meg noe opp i. Ikke Pilt heller. I hvert fall ikke så lenge vi ikke kan høre det. Den må bli på Vestlandet i hvert fall.

Anonym sa...

Strenge krav...men tror nok jeg kan få til det da, dessuten - om den tilfeldigvis ler seg oppi kofferten når jeg skal til østlandet en tur...så...trenger den ikke forstyrre så veldig....hele tiden....